envida campagne

Voor de minor Cross Media Promotion heb ik samengewerkt met een team aan de nieuwe wervingscampagne van Envida. De vraag: hoe krijgt Envida op korte termijn nieuwe zorg-verleners? Daarvoor hebben wij een campagne ontwikkeld met een viertal posters, onder
de pay-off: “kiezen is niet nodig!”.

 

Tijdens mijn opleiding heb ik de minor Cross Media Promotion gevolgd, waarin ik in een hecht team heb mogen werken aan een vraagstuk van Envida. Hier hebben we na tien weken tijdens de presentatie mogen strijden tegen de andere teams, en hebben we helaas niet gewonnen. Toch werd het een project waar we met trots
op terug kijken.

 

Envida had als probleem dat ze niet genoeg handen hadden om de zorg te kunnen leveren. Aan ons de vraag om nieuwe mensen vanuit MBO Verzorgende IG binnen
te halen. Daarin hebben wij, na groot onderzoek, een wervingscampagne ontwikkeld.

 

De USP waar we op hebben ingezet, is dat werken bij Envida veel flexibiliteit levert. Medewerkers krijgen de vrijheid om hun tijd veel zelf in te delen. Vanuit daar hebben we een concept bedacht waarin twee versies van één persoon te zien zijn: aan het werk bij Envida, en het uitvoeren van haar hobby. Daaruit zijn een viertal posters ontworpen, met als pay-off “kiezen is niet nodig!”,
en ondersteunende tagline “Hoe zou jij je tijd indelen?”.
Hierin hebben we ingespeeld op de behoefte van jonge studenten en dus toekomstige zorgverleners.

 

februari 2018

 

© Envida in samenwerking met MAMDT

In samenwerking met Nienke van Vliet, Victor Vergoossen

en Jill van de Ven

© Rianne Moonen 2019   •      .

home

envida campagne

Voor de minor Cross Media Promotion heb ik samengewerkt met een

team aan de nieuwe wervingscampagne van Envida. De vraag: hoe krijgt

Envida op korte termijn nieuwe zorgverleners? Daarvoor hebben wij een campagne ontwikkeld met een viertal posters, onder de pay-off: “kiezen

is niet nodig!”.

 

Tijdens mijn opleiding heb ik de minor Cross Media Promotion gevolgd, waarin ik in een hecht team heb mogen werken aan een vraagstuk van Envida. Hier hebben we na tien weken tijdens de presentatie mogen strijden tegen de andere teams, en hebben we helaas niet gewonnen. Toch werd het een project waar we met trots op terug kijken.

Envida had als probleem dat ze niet genoeg handen hadden om de zorg te kunnen leveren. Aan ons de vraag om nieuwe mensen vanuit MBO Verzorgende IG binnen te halen. Daarin hebben wij, na groot onderzoek, een wervingscampagne ontwikkeld.

 

De USP waar we op hebben ingezet, is dat werken bij Envida veel flexibiliteit levert. Medewerkers krijgen de vrijheid om hun tijd veel zelf in te delen. Vanuit daar hebben we een concept bedacht waarin twee versies van één persoon te zien zijn: aan het werk bij Envida, en het uitvoeren van haar hobby. Daaruit zijn een viertal posters ontworpen, met als pay-off “kiezen is niet nodig!”, en ondersteunende tagline “Hoe zou jij je tijd indelen?”. Hierin hebben we ingespeeld op de behoefte
van jonge studenten en dus toekomstige zorg-verleners.

 

februari 2018

 

© Envida in samenwerking met MAMDT

In samenwerking met Nienke van Vliet, Victor Vergoossen en Jill van de Ven

 

© Rianne Moonen 2019   •

home

envida campagne

Voor de minor Cross Media Promotion heb ik samengewerkt met een team aan de nieuwe wervingscampagne van Envida.

De vraag: hoe krijgt Envida op korte termijn nieuwe zorgverleners? Daarvoor hebben wij een campagne ontwikkeld met een viertal posters, onder de pay-off: “kiezen is niet nodig!”.

 

Tijdens mijn opleiding heb ik de minor Cross Media Promotion gevolgd, waarin ik in een hecht team heb mogen werken aan een vraagstuk van Envida. Hier hebben we na tien weken tijdens
de presentatie mogen strijden tegen de andere teams, en hebben we helaas niet geworden.
Toch werd het een project waar we met trots
op terug keken.

Envida had als probleem dat ze niet genoeg handen hadden om de zorg te kunnen leveren. Aan ons de vraag om nieuwe mensen vanuit MBO Verzorgende IG binnen te halen. Daarin hebben wij, na groot onderzoek, een wervingscampagne ontwikkeld.

 

De USP waar we op hebben ingezet, is dat werken bij Envida veel flexibiliteit levert. Medewerkers krijgen de vrijheid om hun tijd veel zelf in te delen. Vanuit daar hebben we een concept bedacht waarin twee versies van één persoon te zien zijn: aan het werk bij Envida, en het uitvoeren van haar hobby. Daaruit zijn een vier-tal posters ontworpen, met als pay-off “kiezen is niet nodig!”, en onder-steunende tagline “Hoe zou jij je tijd indelen?”. Hierin hebben we ingespeeld op de behoefte
van jonge studenten en dus toekomstige zorg-verleners.

 

februari 2018

 

© Envida in samenwerking met MAMDT

In samenwerking met Nienke van Vliet,

Victor Vergoossen en Jill van de Ven

 

© Rianne Moonen 2019   •

home

envida campagne

Voor de minor Cross Media Promotion heb ik samengewerkt met een team aan de nieuwe wervingscampagne van Envida.

De vraag: hoe krijgt Envida op korte termijn nieuwe zorgverleners? Daarvoor hebben wij een campagne ontwikkeld met een viertal posters, onder de pay-off: “kiezen is niet nodig!”.

 

Tijdens mijn opleiding heb ik de minor Cross Media Promotion gevolgd, waarin ik in een hecht team heb mogen werken aan een vraagstuk van Envida. Hier hebben we na tien weken tijdens
de presentatie mogen strijden tegen de andere teams, en hebben we helaas niet geworden.
Toch werd het een project waar we met trots
op terug keken.

Envida had als probleem dat ze niet genoeg handen hadden om de zorg te kunnen leveren. Aan ons de vraag om nieuwe mensen vanuit MBO Verzorgende IG binnen te halen. Daarin hebben wij, na groot onderzoek, een wervingscampagne ontwikkeld.

 

De USP waar we op hebben ingezet, is dat werken bij Envida veel flexibiliteit levert. Medewerkers krijgen de vrijheid om hun tijd veel zelf in te delen. Vanuit daar hebben we een concept bedacht waarin twee versies van één persoon te zien zijn: aan het werk bij Envida, en het uitvoeren van haar hobby. Daaruit zijn een vier-tal posters ontworpen, met als pay-off “kiezen is niet nodig!”, en onder-steunende tagline “Hoe zou jij je tijd indelen?”. Hierin hebben we ingespeeld op de behoefte
van jonge studenten en dus toekomstige zorg-verleners.

 

februari 2018

 

© Envida in samenwerking met MAMDT

In samenwerking met Nienke van Vliet,

Victor Vergoossen en Jill van de Ven

 

© Rianne Moonen 2019   •

home